05132111522

قالیشویی غرب ارائه کننده بهترین خدمات شستشوی قالی و مبلمان با جدیدترین تجهیزات قالیشویی مشهد آماده خدمت رسانی به مشتریانی که در محدوده رسالت زندگی می کنند، است. ما تمام شئونات اسلامی، اخلاقی که شامل آبکشی اسلامی است را در هنگام شستشوی فرش یا شستشوی مبلمان در منزل را رعایت میکنیم.

شعبه قالیشویی غرب در رسالت مشهد

محدوده سرویس دهی قالیشویی در رسالت:

خیابان رسالت هم یکی از مناطق تحت پوشش قالیشویی غرب است که برای مشتریانی که در این منطقه زندگی میکنند خدمات ویژه ایی را در نظر گرفتیم، یکی از این خدمات سرویس حمل و نقل رایگان است، برای مشاهده تخفیف قالیشویی در مشهد به صفحه تخفیفات مراجعه کنید تا از خدمات ویژه قالیشویی غرب بهره مند شوید.

منطقه رسالت که شامل چند خیابان اصلی است: چهار راه سیلو، شیخ صدوق، المهدی، گاز، صدمتری و میدان بار نوغان و دیگر خیابان های و کوچه های محله رسالت جزو محدوده سرویس دهی قالیشویی غرب است. اگر محل زندگی شما در هیچ کدام از این محله ها نبود اصلا جای نگرانی نیست چرا که قالیشویی غرب تمام نقاط مشهد را به صورت رایگان سرویس دهی میکند. برای ثبت سفارش هم کافیست با یکی از شماره های قالیشویی غرب مشهد تماس بگیرید یا از طریق صفحه سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

نکته: فراموش نکنید با ثبت سفارش در قالیشویی غرب فرش های خود را در کمتر از 48 ساعت شسته شد و اتوکشیده در تمام فصول تحویل خواهی گرفت.

قالیشویی غرب چگونه فرش های لکه دار را پاک میکند؟

ما در قالیشویی غرب بدون اینکه هزینه اضافی از مشتری دریافت کنیم تمامی سفارشات را به یک روش مشخص انجام میدهیم تا حداکثر لکه هایی که یک فرش دارد برطرف شود. عموما بعضی از مشتری ها مشکلاتی در فرش هایشان وجود دارد که نیاز به لکه برداری اختصاصی است و معمولا برای فرش های آسیب دیده این کار را انجام میدهند؛ در غیر این صورت وقتی فرش ها وارد قالیشویی میشوند ابتدا یک بار توسط کارشناسان ما بازبینی میشوند و سپس برای شستشو ارسال میشوند در این حین اگر فرشی پوسیدگی داشته باشد یا پاره شده باشد به روش دیگه ایی شسته میشود، و برای فرش های لکه دار هم همین منوال طی میشود و قبل از شستشو کادر شستشو یک بار تا حد ممکن فرش های رنگ روشن لکه دار را با مواد شوینده مخصوص لکه برداری میکنند و سپس برای شستشو می فرستند.

خدمات قالیشویی غرب در محدوده رسالت

تلفن ثبت سفارش قالیشویی در محدوده رسالت

051-37239394

051-37289394

051-38643620

051-35236309

051-32111522

نظرات کاربران

محمد بازیاری
۱۴۰۱/۰۹/۱۹ ۱۰:۳۷:۲۰
اسم قالیشویی شما تو مشهد خیلی رو زبون ها افتاده، نمیدونم کارتون خوبه یا تبلیغ خوبی انجام دادید و منم واقعا تا حالا به شما فرش ندادم فقط شنیدم شما قالیشویی تمام اتوماتیک هستید، یه سوال داشتم الان فرش ها را تمام اتوماتیک میشورید از نظر شرعی درست شسته میشه؟ یعنی اگر نجاست داشته باشه رفع میشه؟ ممنون میشم جواب بدید چون میخوام فرش هامو زودتر برام بشورید.
آرزو بختیاری
۱۴۰۱/۰۹/۱۹ ۱۰:۳۳:۳۸
من همت آباد زندگی میکنم چند روز پیش با شما تماس گرفتم فرشما امروز آوردن خیلی تمیز شده بود. میخواستم ازتون به خاطر کیفیت خوبتون تشکر کنم.برای شستشوی مبل هم با شما تماس گرفتم امیدوارم مبل هارو هم با همین کیفیت بشورید
پشتیبانی سایت
۱۴۰۱/۰۹/۱۹ ۱۰:۴۲:۳۴
درود جناب بازیاری، بله فرش های شما به صورت کاملا شرعی شسته میشود، چون قبل از اینکه وارد پروسه شستشوی اتوماتیک قرار بگیره یک بار به صورت دستی آبگیری میشود و در حین شستشو زیر دستگاه هم همین پروسه تکرار میشود.

اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.