05132111522

ما به واسطه تجربه چند ساله ایی که در حوزه قالیشویی در مشهد داریم، برای شستشوی مبل هم مانند شستشوی فرش از جدیدترین تجهیزات استفاده میکنیم به طوری که شستشو و خشکشویی مبل از 0 تا 100 در محل انجام میشود و بعد از پایان کار با خیال راحت میتوانید از مبلمان استفاده کنید. با توجه به تجربیات قبلی که داشتیم یکی از دغدغه های مشتریان ما نوع خشکشویی مبل است که ما با یک دستگاه مخصوص این کار، کف، آب و چرک پارچه را وکیوم (مکنده) میکنیم. ناگفته نماند که برای بالا بردن کیفیت کارمان انواع مواد شوینده را با آزمون و خطا، تست کردیم تا بتوانیم بهترینشان را انتخاب کنیم. معمولا مشتریان ما به خاطر کیفیت خوبی که در شستشوی مبل ارائه می دهیم ما را با نام بهترین مبل شویی مشهد میشناسند.

بهترین مبل شویی در مشهد

هزینه شستشوی مبل در منزل مشهد

قیمت مبل شویی در مشهد یا هر شهر دیگه ایی به پارامتر های مختلفی اعم از دستگاه شستشو، جنس پارچه، نوع و تعداد مبل بستگی دارد که برای استعلام قیمت و موارد دیگر کافیست با ما تماس بگیرید. تا همکاران ما در بخش پشتیبانی راهنمایی های لازم را انجام دهند.

پاک کردن لکه‌های مختلف از روی مبل

برای اینکه بتوانید مبلمان خود را در منزل تمیز کنید، ابتدا باید بدانید که هر لکه‌ای با چه روشی پاک می‌شود. مبل برخلاف فرش یا موکت اگر با تجهیزات مناسب شسته نشود علاوه بر اینکه تمیز نمیشود بلکه ممکن است به خاطر دیر خشک شدن کثیف تر یا چرک تر هم بشود. چرا که آب و مواد شستشویی که برای مبل استفاده می کنید باید به سرعت از روی مبل برداشته شود و مبل را خشک کنید، در غیر اینصورت ممکن است مبل زرد شود یا لکه های زشتی روی مبل ایجاد شود.

پاک کردن لکه‌های مختلف از روی مبل

انواع لکه هایی که قابل پاک سازی هستند:

  • پاک کردن لکه خون از روی مبل
  • پاک کردن لکه جوهر از روی مبل
  • پاک کردن لکه چربی از روی مبل
  • پاک کردن لکه نوشابه از روی مبل
  • پاک کردن لکه چایی از روی مبل

آدرس مبل شویی در مشهد

آدرس و اطلاعات تماس ما را جهت سفارش شستشوی مبل در مشهد در صفحه تماس با ما یا پایین همین مشاهده کنید.

نکته: از شستن مبل با سرکه جدا خودداری نمایید، چرا که سرکه علاوه بر اینکه بوی به شدت بدی ایجاد میکند ممکن است رنگ پارچه مبل شما را هم تغییر دهد.

نظرات کاربران

sanaii
۱۴۰۱/۱۱/۱۶ ۱۰:۱۸:۲۹
شما شستشوی مبل با دستگاه در مشهد انجام میدید یا مثل بعض از قالیشویی ها میاید مبل را میبرید؟
امین نظری
۱۴۰۱/۰۵/۱۱ ۱۰:۲۰:۵۷
دنبال مبل شویی خوب در مشهد میگشتم که با قالیشویی شما آشنا شدم بچه هاتون اومدن مبل هارو شستن کارشون خوب بود مخواستم تشکر کنم.
هانیه هاتمی
۱۴۰۱/۰۵/۱۱ ۱۰:۱۷:۴۷
سلام من قیمت مبل شویی در منزل مشهد را از شما استعلام گرفتم خیلی مناسب بود. برای شستشو هم همکارنتون اومدن خیلی راضی بودم. میخواستم از شما تشکر کنم به خاطر کیفیت خوبتون.
پشتیبانی سایت قالیشویی مشهد
۱۴۰۱/۱۱/۱۶ ۱۰:۲۰:۳۰
درود بر شما بله، شستشوی مبل در منزل با دستگاه و تجهیزات به روز انجام میشود.

اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.