05132111522

فرش دستبافت، ابریشم، گل ابریشم یا انواع قالیچه های دستبافتی که در بازار موجود است علاوه بر ارزش مادی که برای صاحب فرش دارند برای خیلی از مشتریان ارزش معنوی هم دارند. متاسفانه خیلی از همکاران ما که در حوزه قالیشویی در مشهد فعالیت دارند این مورد را نادیده میگیرند و گاها پیش آمده که در صورت بروز مشکل می خواهند با پرداخت خسارت، مشتری را راضی نگه دارند که متاسفانه خیلی از مشتری ها باز هم با نارضایتی قالیشویی را ترک میکنند. در خیلی از مواقع همکاران ما زمانی که در شستشوی فرش دستبافت به مشکل میخوردند برای رفع مشکل به ما مراجعه میکنند و ما شاهد بودیم که حتی با پرداخت خسارت هم مشتری راضی نمیشود. اگر شما هم جزو کسانی هستید که فرش ابریشم یا دستبافتتان با ارزش است و می خواهید با خیال راحت فرش تان را بشویید پیشنهاد میکنیم مراحل شستشوی فرش دستباف در قالیشویی غرب مشهد را مطالعه کنید تا با خیال راحت فرش تان را به ما بسپارید.

شستشوی فرش دستباف و ابریشم در قالیشویی غرب مشهد

شستشوی فرش دستباف در مشهد

شاید شنیده ایید که شستشوی فرش ماشینی نیاز به تخصص و تجهیزات ویژه ایی دارد که همین طور هم است، برای شستشوی فرش دستبافت  همین مورد را در 1000 ضرب کنید تا شدت و ضرورت تخصص در کنار تجربه و مهارت را احساس کنید. فرش های دستباف فوق العاده حساس هستند که حتما  باید توسط یک فرد متخصص با تجهیزات و سالن اختصاصی شستشو و خشکشویی شوند. خوشبختانه قالیشویی غرب تنها قالیشویی در مشهد است که سالن شستشوی فرش ماشینی و دستباف را از هم جدا کرده تا به صورت کاملا تخصصی این مراحل انجام شود.

مراحل شستشوی فرش دستباف در قالیشویی غرب

  1. در اولین مرحله قبل از شروع شستشو  گردگیری و غبارروبی فرش انجام میشود.
  2. در مرحله دوم با توجه به جنس فرش دستباف مواد مخصوص نگهدارنده رنگ فرش اعمال میشود تا فرش بعد از خیس شدن تغییر رنگ ندهد.
  3. در سومین مرحله هم بعد از استفاده از مواد تثبیت رنگ قالی به صورت کامل آبیاری می‌شود.
  4. در چهارمین با مواد شوینده مخصوص فرش های ابریشم و دستباف وارد دستگاه شستشوی تمام اتوماتیک میشود
  5. در پنجمین مرحله هم با دستگاه های مخصوص آبگیری، آب فرش به صورت کامل گرفته میشود
  6. در مرحله آخر هم فرش برای خشکشویی وارد گرمخانه میشود و بعد از اینکه کامل خشک شد لول شده وارده قفسه های تحویل میشود.

نکته: اگر فرش شما نیاز به ترمیم مثل رفوگری فرش، شیرازه دوزی، چرم دوزی و ریشه دوزی داشته باشد یک مرحله به مراحلی که ذکر شده اضافه میشود.

مشکلاتی که با شستشوی فرش دستبافت در منزل پیش می آید:

نکته بسیار مهم برای شستشوی قالی دستباف که نباید در هنگام شستشوی فرش تغییر رنگ بدهد، برای تشخیص این موضوع بهتر است که شما یک دستمال سفید روی فرش پهن نمایید تا متوجه این موضوع شوید.  بدلیل اینکه در منزل شما از ابزار مکانیکی خاصی برای خشک کردن استفاده نمی کنید بهتر است این فرآیند را در تابستان که هوا گرم و آفتاب (بصورت غیر مستقیم) مناسبی دارد انجام دهید تا فرش بعد از شستشو زرد نشود یا بوی بد به خود نگیرد.

چرا فرش دستباف را نباید در منزل شست؟

قالیشویی ها به دلیل استفاده از ماشین آلات صنعتی،  تجربه و تخصص خیلی سریعتر و با کیفیت بیشتری نسبت به شستشوی قالی در منزل توسط افراد بی تجربه میتوانند این کار را انجام دهند. در قالیشویی ها برای غبارگیری از دستگاه های مکانیزه استفاده میکنند و میزان غبارگیری و به اصطلاح تکان دادن بستگی به نوع و درجه فرش دارد. و سپس کارشناسان مجرب به تثبیت رنگ میپردازند که فرش های دستباف که احتمال رنگ دادن قالی زیاد است، مشکلی بوجود نیاید. پس از این مرحله باید لکه برداری با رعایت بافت فرش انجام شود. شستشوی فرش با کمک دستگاه های مدرن با توجه به نوع و تراکم فرش انجام میشود و در مرحله پایانی فرش را آبگیری و خشک میکنند. توصیه میشود که حتما این کار را به یک قالیشویی مورد اعتماد و با کیفیت بسپارید تا تضمین کیفیت شستشو به شما بدهد.

نحوه سفارش شستشوی فرش دستبافت در قالیشویی غرب مشهد

شما میتوانید با یکی از شعبات ما یا شماره هایی که در این صفحه قرار دارند تماس بگیرید و استعلام قیمت یا از نحوه شستشو مطلع شوید و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید، همچنین میتوانید به صورت آنلاین سفارش خود را در صفحه سفارش آنلاین ثبت کنید تا از 10% تخفیف برخوردار شوید. پس از ثبت سفارش شما همکاران ما با شما تماس میگیرند و برای دریافت فرش با شما هماهنگ میشوند.

تلفن ثبت سفارش در قالیشویی غرب مشهد

051-37239394

051-37289394

051-38643620

051-35236309

051-32111522

نظرات کاربران

افسانه میناگر
۱۴۰۱/۱۱/۱۴ ۰۹:۳۰:۴۵
بعد از اینکه نظرات دیگران را راجع به قالیشویی شما خوندم البته اینجا نه تو سایت های دیگه خوندم به نظرم شما بهترین قالیشویی فرش دستباف در مشهد هستید ممنونم از قالیشویی خوبتون
نفیسه خوش طینت
۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ۱۴:۱۶:۵۸
من از قالیشویی غرب مشهد استفاده کردم خدماتتون خیلی خوب بود ممنون از شما

اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.