05132111522

پاک کردن لکه تخم مرغ در منزل واقعا کار سختیه ولی غیر ممکن نیست، لکه تخم مرغ علاوه بر لکه ایی که ایجاد میکند بعد از گذشت یک روز بوی بدی هم به وجود می آورد،که میتوانید با مطالعه مطلب آموزش رفع بوی بد فرش این مشکل را هم رفع کنید، همچنین اگر فرش شما لکه های دیگری دارد میتوانید با مطالعه مطالب قالیشویی غرب مشهد انواع لکه برداری فرش در منزل انجام دهید.

پاک کردن لکه تخم مرغ از روی فرش

مثل همیشه پیشنهاد اول ما این است که شستشوی فرش را به یک قالیشویی معتبر اطراف محل زندگیتان بسپارید، ولی با مطالعه ادامه مطلب این مشکل را خودتان هم میتوانید برطرف کنید. اگر تخم مرغ به هر دلیل روی فرش شکست اولین قدم این است هرچه سریعتر مواد تخم مرغ را از روی فرش بردارید تا به عمق فرش نفوذ نکند، این کار را می توانید با یک قاشق انجام دهید و بعد با آب ولرم و با دستمال تمیز قسمتی که تخم مرغ ریخته شده را شستشو دهید و یا دستمال یا حوله کاغذی روی آن بگذارید تا مواد جذب شود.

با شامپو فرش و مایع ظرفشویی و سرکه و آمونیاک میتوان علاوه بر پاک کردن لکه از به وجود آمدن بوی بدی که  ایجاد میشود هم جلوگیری کنید. آمونیاک را با یک و نیم لیوان آب مخلوط کرده و با برس نرمی روی آن را بکشید تا کامل لکه محو شود و بعد فرش قسمتی که لک شده را آبکشی کنید. آموزش خشک کردن فرش در منزل را هم مطالعه کنید تا بتوانید قسمتی که شستشو دادید را خشک کنید. ترکیب مایع ظرفشویی و آب هم یک محلول  برای رفع لکه است که حتی برای لکه های جزئی و کوچک بامسواک هم میتوانید روی فرش را بکشید. سرکه سفید هم گزینه ی دیگه ایی برای پاک سازی است فقط مراقب باشید که خوب  آبکشی کنید و بگذارید در هوای آزاد خشک شود.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.