05132111522

دو راه برای از بین بردن لکه شمع روی فرش وجود دارد: 1. گرم و سرد کردن قسمتی که موم شمع روی آن ریخته شده که در این مطلب روش درست را توضیح دادیم تا بتوانید خودتان در منزل انجام دهید. 2. سپردن فرش به قالی شویی است که برای این مورد هم اگر در مشهد زندگی میکنید میتوانید شماره بهترین قالیشویی مشهد از نظر مردم  مثل قالیشویی غرب را از سایت ما یا 118 مشهد بگیرید و فرش تان را به قالیشویی غرب مشهد بسپارید.

روش پاک کردن که شمع یا موم روی فرش

شیوه درست پاک کردن لکه شمع یا موم از روی فرش:

 

بهترین راه برای پاک کردن لکه شمع از روی فرش آب کردن یا گرم کردن آن است تا از حالت جامد به مایع تبدیل شود. که پیشنهاد میکنیم از یک کاغذ یا حوله کاغذی برای قرار دادن اتو یا حرارت دادن با سشوار استفاده کنید به طوری که اول حوله کاغذی را روی لکه شمع قرار دهید بعد کاغذ را روی حوله و بعد با اتو یا سشوار آن را گرم کنید.

حرارتی که تولید می کنید باعث میشود شمع یا موم آب شود و حوله کاغذی آن را بطور کامل جذب می کند. برای فرش و پارچه و پرده ضخیم این کار را چندین بار تکرار کنید تا بطور کامل این لکه از بین برود اگر هاله ای از لکه روی فرش باقی ماند با شامپو فرش یا مواد شوینده فرش آن را تمیز کنید.

برای پاک کردن لباس و یا پارچه های نخی و پلاستیکی این کار را با دقت بیشتر و درجه حرارت پایین تری انجام دهید چون ممکن است پلاستیک به کار رفته در پارچه یا لباستان ذوب شود، در این نوع پارچه ها سعی کنید این کار را یک بار انجام دهید و کامل لکه پاک می شود به همین سادگی و راحتی لکه ای که باعث دغدغه ذهنی شما شده بود را از بین می برید. اگر لکه های دیگه ایی هم روی فرش دارید و میخواهید بدون سپردن به قالیشویی خودتان رفع کنید، میتوانید آموزش انواع لکه برداری فرش در منزل را که در سایت موجود است را مطالعه کنید.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.