05132111522

قالیشویی غرب مشهد افتخار این را دارد که در خدمت مردم خوب منطقه آزادشهر یا همان امامت مشهد باشد و این منطقه هم مانند دیگر نقاط مشهد بزرگ تحت پوشش سرویس دهی قالیشویی غرب قرار دهد. شعبه جدید قالیشویی غرب در آزاد شهر مشهد چند سالی است که فعالیت دارد و برای مشتریانی که در منطقه امامت یا آزادشهر زندگی میکنند خدمات شستشو را به همراه تخفیفات ویژه قالیشویی ارائه میدهد. خوشحالیم که با سابقه و اعتباری که در این چند سال در حوزه شستشوی فرش یا همان قالیشویی بدست آوردیم مشتریان این منطقه ما را با نام بهترین قالیشویی در مشهد میشناسند به همین علت برای سفارشاتی که در این منطقه ثبت میشوند سرویس حمل ونقل فرش را رایگان قرار داده ایم.

شعبه قالیشویی غرب در آزادشهر مشهد (امامت)

محدوده قالیشویی غرب در آزاد شهر:

یکی دیگر از مناطق تحت پوشش قالیشویی غرب منطقه امامت یا آزادشهر میباشد که از یک سمت به صدمتری و از سمت دیگر به وکیل آباد منتهی میشود و خیابان های استقلال، فرهنگ، آموزگار، سیدرضی، جلال آل احمد و دیگر خیابان ها و کوچه های این منطقه تحت پوشش سرویس دهی قالیشویی غرب  قرار دارد.

امامت مشهد از یک سمت به بزرگراه امام علی یا همان صدمتری و از طرف دیگر به بزرگراه وکیل آباد میرسد که پارک ملت مشهد هم در این بلوار قرار دارد و دارای سه چهارراه است که به ترتیب 1.چهارراه آزادشهر 2.چهارراه میلاد 3. چهارراه آموزگار. که این خیابان از یک سمت به خیابان استقلال مشهد و از طرفی دیگر به سمت چهارراه معلم و ایرج میرزا میرسد و چهارراه آموزگار که به سمت جانباز میرود و از یک سمت بلوار آموزگار که انتهای آن به نمایشگاه میرسد. در مجموع خیابان امامت، استقلال، بلوار معلم و دیگر خیابان ها و کوچه های این منطقه جزو محدوده سرویس دهی قالیشویی غرب محسوب میشود.

تلفن ثبت سفارش قالیشویی در محدوده آزادشهر

051-37239394

051-37289394

051-38643620

051-35236309

051-32111522

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.