05132111522

خدمات و امکانات ما به مشتریانی که در منطقه سیدی زندگی می‌کنند نیز ارائه می‌شود. به همین منظور، یکی از شعبه‌های ما در منطقه سیدی راه‌اندازی شده است تا بتوانیم با سرعت و کیفیت بیشتری به مشتریان خدمت‌رسانی کنیم. همچنین، قالیشویی مشهد برای شما تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته است. برای مشاهده تخفیف‌ها می‌توانید به صفحه تخفیفات مراجعه کنید و برای ثبت سفارش، با یکی از شماره‌های قالیشویی تماس بگیرید یا به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید.

قالیشویی در سیدی مشهد

محدوده سرویس‌دهی در سیدی مشهد:

سیدی یکی از محلات قدیمی مشهد است که به نام موسس آن شناخته می‌شود. به دلیل وسعت جغرافیایی شهر مشهد، معرفی تک‌تک شعبه‌های قالیشویی غرب ممکن است دشوار باشد. اما با خیال راحت می‌توانید در هر منطقه‌ای از مشهد که هستید، سفارش قالیشویی خود را ثبت کنید، چرا که قالیشویی غرب به تمام نقاط شهر مشهد سرویس‌دهی رایگان دارد.

محله سیدی یکی از محلات منطقه 7 شهرداری مشهد در ناحیه 3 آن است. این محله در ضلع شمالی بزرگراه شهید کلانتری قرار داشته و بین خیابان کوشش جنوبی، ۳۵ متری اول سیدی و خیابان خلج واقع شده است. در ابتدای خیابان خلج، در تقاطع صبا غربی و خیابان خلج، وقتی وارد خیابان خلج به سمت پارک شادی می‌شوید، خیابان‌های منطقه سیدی شامل خیابان‌های صبا، سپاه، قائم، شهید دایی، شهید ریاضی، خلج و دیگر کوچه‌ها و خیابان‌ها می‌شود که همگی جزو محدوده سرویس‌دهی قالیشویی غرب هستند. برای مشتریانی که در این منطقه زندگی می‌کنند، سرویس حمل و نقل فرش رایگان است.

به علاوه، قالیشویی غرب خدمات خود را در مناطق دیگر نیز ارائه می‌دهد. اگر در منطقه آزادشهر مشهد هستید، می‌توانید از خدمات قالیشویی در آزادشهر بهره‌مند شوید و سفارش خود را با خیال راحت ثبت کنید.

 

خدمات قالیشویی غرب در محدوده سیدی:

تلفن ثبت سفارش قالیشویی در محدوده سیدی

051-37239394

051-37289394

051-38643620

051-35236309

051-32111522

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.