05132111522

قالیشویی غرب توانسته با جدیدترین دستگاه های قالیشویی به بزرگترین و معتبرترین قالیشویی مشهد تبدیل شود که تمام امکانات و خدمات ما به مشتریانی که در منطقه سیدی زندگی میکنند هم ارائه میشود و یکی از شعبه های ما در منطقه سیدی راه اندازی شده تا بتوانیم با سرعت و کیفیت بیشتری به مشتریان خدمت رسانی کنیم. اگر به دنبال تخفیف قالیشویی در مشهد هستید نگران نباشید قالیشویی غرب برای شما تخفیفات ویژه ایی در نظر دارد که میتوانید برای مشاهده تخفیف ها به صفحه تخفیفات مراجعه کنید و برای ثبت سفارش با یکی از شماره های قالیشویی یا به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید.

شعبه قالیشویی غرب در سیدی مشهد

محدوده سرویس دهی در سیدی مشهد:

سیدی یکی از محلات قدیمی مشهد است که با نام موسس آن را میشناسند. به دلیل وسعت جغرافیایی شهر مشهد معرفی تک تک شعبه های قالیشویی غرب کار دشواریست، ولی شما با خیال راحت در هر منطقه از مشهد که هستید میتوانید سفارش قالیشویی خود را ثبت کنید، چرا که قالیشویی غرب به تمام نقاط شهر مشهد سرویس دهی رایگان دارد.

سیدی یکی از محلات قدیمی مشهد است، سیدی که از محلات منطقه 7 شهرداری مشهد و در ناحیه 3 آن می باشد این محله در ضلع شمالی بزرگراه شهید کلانتری قرار داشته و بین خیابان کوشش جنوبی و ۳۵ متری اول سیدی و خیابان خلج میباشد. در ابتدای خیابان خلج در تقاطع صبا غربی و خیابان خلج وقتی وارد خیابان خلج به سمت پارک شادی می شویم . خیابان های منطقه سیدی مشهد: خیابان های صبا، سپاه، قائم، شهید دایی، شهید ریاضی، خلج و دیگر کوچه و خیابان ها که همگی جزو محدوده سرویس دهی قالیشویی غرب است. برای مشتریانی که در این منطقه زندگی میکنند سرویس حمل و نقل فرش رایگان است.

خدمات قالیشویی غرب در محدوده سیدی:

تلفن ثبت سفارش قالیشویی در محدوده سیدی

051-37239394

051-37289394

051-38643620

051-35236309

051-32111522

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.