05132111522

یکی دیگر از شعبه های کارخانه قالیشویی غرب در بلوار توس یا همان جاده قدیم قوچان راه اندازی شد تا افرادی که در این منطقه به دنبال شماره قالیشویی مشهد هستند بتوانند با ما تماس بگیرند و از خدمات ما استفاده کنند، قالیشویی غرب در این شعبه هم مانند دیگر شعبات تمامی خدمات قالیشویی مثل شستشوی فرش دستباف و ماشینی، شستشوی خوشخواب، شستشوی مبلمان در منزل و رفوگری را به مشتریان خود ارائه میدهد. همچنین برای راحتی حال شما و کمک به شرایط بد اقتصادی هزینه حمل و نقل را رایگان کرده ایم.

شعبه قالیشویی غرب در بلوار توس مشهد

محدوده سرویس دهی قالیشویی غرب در بلوار توس

منطقه بلوار توس یا بهتر بگویم جاده قدیم قوچان که مشهدی های قدیم این منطقه را به اسم جاده قدیم میشناسند یکی دیگر از مناطق تحت پوشش قالیشویی غرب مشهد میباشد، اگر به دنبال یک قالیشویی معتبر هستید و میخواهید کلیه خدمات قالیشویی را یک جا در اختیار داشته باشید میتوانید با شعبه بلوار توس قالیشویی غرب تماس بگیرید. شستشوی مبلمان در منزل برای مشتریان مناطق بلوار توس امام هادی کوی امیر و خیابان سعادت و بزرگراه آزادی و پلیس راه قاسم آباد در کمترین زمان ممکن انجام میشود.

قالیشویی فردوسی مشهد

بلوار توس از میدان فهمیده آغاز میشود که از یک سمت میدان فهمیده  به سمت کوی امیر خیابان شهید طالبی و خیابان ساجدی که در آن مرکز تعویض پلاک قرار دارد و از سمت دیگر که در ابتدای آن خیابان شهرک نوید قرار دارد و بعد از آن میدان معراج و خیابان امام هادی (ع) قرار دارد و بعد از آن نوده و روستا های زیادی در بلوار  توس قرار دارد از جمله روستای کشف و انتهای این بلوار به خیابان شاهنامه میرسد که در آن آرامگاه فردوسی و مرحوم استاد شجریان قرار دارد از قدیم اسم این بلوار به جاده قدیم قوچان معروف بوده و بعد به اسم بلوار توس نام گذاری شده است. شعبه فردوسی قالیشویی غرب تمامی این مناطق را سرویس دهی میکند.

تلفن ثبت سفارش قالیشویی در محدوده بلوار توس

051-37239394

051-37289394

051-38643620

051-35236309

051-32111522

نظرات کاربران

سمیع زاده
۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۱۶:۴۲:۳۲
من شهرک نوید زندگی میکنم 6 تا 12 متری داشتم به قالیشویی شما دادم واقعا راضی بودم شما بهترین قالیشویی فردوسی مشهد هستید. اینقدر سر قالیشویی اذیت شدم که نمیدونم الان چجوری ازتون تشکر کنم به خاطر کار خوبتون.

اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.