05132111522

یکی دیگر از شعبه‌های کارخانه قالیشویی غرب در بلوار توس، که به عنوان جاده قدیم قوچان نیز شناخته می‌شود، راه‌اندازی شده است. هدف ما این است که افرادی که در این منطقه به دنبال شماره قالیشویی مشهد هستند، به راحتی با ما تماس بگیرند و از خدمات ما بهره‌مند شوند. در این شعبه، مانند سایر شعبه‌ها، ما تمام خدمات قالیشویی شامل شستشوی فرش‌های دستباف و ماشینی، شستشوی خوشخواب، شستشوی مبلمان در منزل و رفوگری را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهیم. همچنین برای راحتی شما و کمک به شرایط اقتصادی فعلی، هزینه حمل و نقل را رایگان در نظر گرفته‌ایم.

شعبه قالیشویی غرب در بلوار توس مشهد

محدوده سرویس‌دهی قالیشویی غرب در بلوار توس

منطقه بلوار توس، که مشهدی‌های قدیم آن را به نام جاده قدیم قوچان می‌شناسند، یکی دیگر از مناطق تحت پوشش قالیشویی غرب مشهد است. اگر به دنبال یک قالیشویی معتبر مشهد هستید و می‌خواهید کلیه خدمات قالیشویی را یک جا در اختیار داشته باشید، می‌توانید با شعبه بلوار توس قالیشویی غرب تماس بگیرید. شستشوی مبلمان در منزل برای مشتریان ساکن در مناطق بلوار توس، امام هادی، کوی امیر، خیابان سعادت، بزرگراه آزادی و پلیس راه قاسم آباد در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

بلوار توس از میدان فهمیده آغاز می‌شود و از یک سمت به کوی امیر، خیابان شهید طالبی و خیابان ساجدی، که در آن مرکز تعویض پلاک قرار دارد، متصل می‌شود. از سمت دیگر، در ابتدای بلوار، شهرک نوید واقع شده و پس از آن میدان معراج و خیابان امام هادی (ع) قرار دارد. همچنین، نوده و روستاهای زیادی، از جمله روستای کشف، در این بلوار قرار دارند. انتهای بلوار به خیابان شاهنامه می‌رسد، که در آن آرامگاه فردوسی و مرحوم استاد شجریان واقع شده است. شعبه الهیه و فردوسی قالیشویی غرب تمامی این مناطق را سرویس‌دهی می‌کند.

نکته آموزشی: شستن فرش در منزل یا قالیشویی؟

اگر در مورد اینکه آیا باید فرش خود را در منزل بشویید یا به قالیشویی بسپارید، شک دارید، توجه کنید که هر دو گزینه مزایا و معایب خاص خود را دارند. شستشوی فرش در منزل می‌تواند به شما این امکان را بدهد که در وقت و هزینه صرفه‌جویی کنید، اما ممکن است به دلیل عدم استفاده از تجهیزات و مواد شوینده مناسب، به فرش آسیب بزنید. از سوی دیگر، سپردن فرش به یک قالیشویی معتبر مانند قالیشویی غرب این اطمینان را به شما می‌دهد که فرش شما با استفاده از دستگاه‌ها و شوینده‌های پیشرفته و توسط متخصصان شسته می‌شود، که این امر به حفظ کیفیت و عمر فرش شما کمک می‌کند.

اگر تصمیم دارید خودتان فرش را بشویید، می‌توانید به مقاله آموزش شستن فرش در منزل مراجعه کنید تا مراحل صحیح و نکات مهم این کار را بیاموزید. در نهایت، بسته به نوع فرش و میزان کثیفی آن، بهترین تصمیم را اتخاذ کنید.

 

تلفن ثبت سفارش قالیشویی در محدوده بلوار توس

051-37239394

051-37289394

051-38643620

051-35236309

051-32111522

نظرات کاربران

سمیع زاده
۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۱۶:۴۲:۳۲
من شهرک نوید زندگی میکنم 6 تا 12 متری داشتم به قالیشویی شما دادم واقعا راضی بودم شما بهترین قالیشویی فردوسی مشهد هستید. اینقدر سر قالیشویی اذیت شدم که نمیدونم الان چجوری ازتون تشکر کنم به خاطر کار خوبتون.

اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.