05132111522

کارخانه قالیشویی غرب در منطقه وکیل آباد مشهد آماده خدمت‌رسانی به مشتریانی است که به دنبال خدمات قالیشویی در این منطقه هستند. وکیل آباد در غرب مشهد واقع شده و از یک سمت به دو راهی طرقبه و شاندیز و از سمت دیگر به میدان پارک و پارک ملت متصل می‌شود. برای مشتریانی که در وکیل آباد سفارش قالیشویی ثبت می‌کنند، سرویس‌دهی رایگان در نظر گرفته‌ایم. برای ثبت سفارش، کافی است با یکی از شماره‌های ما تماس بگیرید.

قالیشویی در وکیل آباد مشهد (معلم)

محدوده قالیشویی غرب در وکیل آباد:

قالیشویی غرب در اکثر نقاط خدمات قالیشویی مشهد را ارائه میکند که در وکیل آباد شامل تمام مناطق این بلوار است که از میدان پارک (میدان آزادی) آغاز و به دو راهی طرقبه و شاندیز ختم می‌شود. ما با ارائه سرویس‌دهی منظم و پیشرفته، به شما اطمینان می‌دهیم که خدمات مورد نیازتان را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید. سرویس دهی رایگان برای شعبه قالیشویی در پیروزی هم فعال شد.

وکیل آباد به عنوان منطقه‌ای خوش آب و هوا و ییلاقی در غرب مشهد شناخته می‌شود. این بلوار خیابان‌های زیادی را در بر می‌گیرد، از جمله: بلوار امامت، جلال آل‌احمد، سید رضی، دانش‌آموز، دانشجو، صدف، شهید قانع، دندان‌پزشکان، فارغ‌التحصیلان، نمایشگاه، شهید برونسی، اقبال لاهوری، لادن، صیاد شیرازی، حافظ، هفت تیر، هنرستان، هاشمیه و کوثر، و شهید باهنر.

خدمات قالیشویی غرب در شعبه وکیل آباد شامل:

  • شستشوی انواع فرش‌های ماشینی و دستباف
  • شستشوی مبلمان و خوشخواب در منزل
  • شستشوی به روش کاملاً اسلامی و با رعایت اصول مذهبی
  • ترمیم انواع قالی (رفوگری فرش)
  • شستشوی انواع پتو، روفرشی و موکت

برای ثبت سفارش قالیشویی در محدوده وکیل آباد، می‌توانید با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:

051-37239394

051-37289394

051-38643620

051-35236309

051-32111522

نظرات کاربران

امیرزاده
۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۱۶:۵۱:۲۵
خیلی وقت بود که به دنبال قالیشویی در شاندیز مشهد میشگرم که کارشون و برخوردشون خوب باشه. خوشحالم که قالیشویی شمارو پیدا کردم امیدوارم همیشه همینطور کارتون خوب باشه

اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.