05132111522

شستشوی خوشخواب در کارخانه قالیشویی غرب با استفاده از دستگاه های مکانیزه و اتومات، بدون آب ریزی به صورت بخار شو انجام میشود.  برای ضد عفونی تشک های خوشخواب حتما باید از دستگاه های مخصوص شستشوی تشک استفاده کرد، چرا که خشک کردن تشک کار بسیار دشواری است و اگر این کار درست انجام نشود ممکن است بوی بد و رنگ زرد به خود بگیرد. جابه جا کردن تشک های سنگین وزن کاری بس دشوار است به همین دلیل این کار دشوار را به قالیشویی عالی در مشهد بسپارید تا همکاران ما با فراهم کردن تمامی تجهیزات لازم در مدت زمانی کوتاه  شستشوی خوشخواب در محل زندگی شما را انجام دهند.

شستشوی خوشخواب در مشهد

چه زمانی نیاز به شستشوی تشک خوشخواب پیدا میکنیم؟

  • ساس تختخوابی

هر گاه حشره ایی به نام ساس که بزرگتر از کک می باشد روی تشک خوشخواب تان پدیدار شد، بلافاصله قبل از اینکه به دیگر نقاط خانه سرایت کند با قالیشویی تماس بگیرید.این حشره در بافت و درز تشک ها ، پشت کاغذ دیواری ها، لابلای کارتن‌ها، درز کمدها و درهای چوبی ،قفسه کتابخانه‌ ها، مبلمان و پشتی‌ها مخفی می‌شود و از خونِ گرم انسان و موجودات دیگر که خون گرم دارند تغذیه میکند. بیشتر فعالیت ساس ها در شب و نور کم میباشد و هنگامی که میزبان خوابیده یا در حال استراحت است نیش میزنند. ساس ماده و بالغ روی 2 تا 3 عدد تخم  میگذارد که به اندازه یک میلیمتر سفید و مروارید مانند است و هر ساس در طول عمر خود 200 تا 500 تخم میگذارد و تخم ها بعد از 10 روز جنین دار میشوند مدت زمانی که طول میکشد که تخم ها باز شوند بستگی به درجه حرارت دارد.

ساس تختخوابی

  • وجود مایت ها

مایت ها از مواد غذایی بسیار ریز که در گرد و غبار وجود دارند تغذیه میکنند و تشک ها محل مناسبی برای تجمع این کنه سانان می باشد.  مایت ها در برخی افراد موجب بروز آسم و حساسیت و آلرژی می شوند. برای پیشگیری از این نوع بیماری ها نیاز به شستشوی خوشخواب میباشد.

  • عرق کردن بدن در هنگام خواب

بر روی پوست میلیون ها باکتری وجود دارد که برای پوست خطری ندارد و هنگامی که انسان عرق میکند باکتری ها از همین تعرق ها تغذیه میکنند به همین دلیل عرق انسان بوی نامطبوع می دهد، این بوی نامطبوع به تشک و محل خواب انتقال داده میشود، و یکی از دلایل مهم شستشوی خوشخواب همین بوی نامطبوع عرق انسان است.

  • ریزش پوست های مرده 

پوست انسان دارای هزاران سلول مرده و زنده است و در هر دقیقه تعداد زیادی سلول مرده از پوست جدا شده و ریزش میکند و سلول های زنده جهت بازسازی سلول  های مرده جایگزین میشوند. تجمع پوست های مرده بر روی تشک محل زندگی قارچ ها و باکتری ها میشود که با چشم قابل دیدن نیست و همین باکتری ها عامل بروز بیماری و آلرژی میشوند.

  • وجود لکه های مختلف بر تشک

گاهی با خوردن خوراکی ها و آشامیدنی ها  بر روی  تخت در حین مطالعه و یا استراحت لکه هایی بر روی تشک به وجود می آید یا حتی گاهی اثر لکه خون و ادرار هم باعث زردی خوشخواب های رنگ روشن میشوند.

مراحل شستشوی خوشخواب در قالیشویی غرب مشهد

شستشو با آب عمر تشک را به شدت کم میکند و بوی نم تشک بسیار آزار دهنده خواهد شد، به همین علت باید برای پاکسازی آلودگی ها و لکه های تشک از تجهیزات استاندارد خشکشویی استفاده کرد. ما در قالیشویی غرب این کار را با استفاده از دستگاه های مجهز در مدت 2 الی 3 ساعت انجام می دهیم و خوش خوابی کاملا ضدعفونی شده، تمیز، خشک و بودن هیچ گونه بوی نامطبوع نم را به شما تحویل میدهیم. فراموش نکنید که قالیشویی غرب مشهد جزو قدیمی ترین مراکز شستشوی تشک خوشخواب در مشهد است.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.