05132111522

خوشبختانه توانستیم شعبه دیگری از قالیشویی غرب را محدوده سناباد دایر کنیم تا به مشتریان عزیز این منطقه هم با سرعت و کیفیت بالاتری خدمت رسانی کنیم. با اعتبار کسب شده از رضایت شما عزیزان نام قالیشویی غرب  به بهترین قالیشویی مشهد تبدیل شده است. از همین سو کارخانه قالیشویی غرب در نظر دارد به خاطر اعتماد شما عزیزان برای مشتریانی که در منطقه سناباد زندگی میکنند سرویس حمل و نقل رایگان را راه اندازی کند. پیشنهاد میکنیم قبل از ثبت سفارش به صفحه تخفیف قالیشویی مشهد هم مراجعه کنید تا از آخرین تخفیف های قالیشویی غرب با خبر باشید.

قالیشویی در سناباد مشهد

محدوده قالیشویی در سناباد:

کارخانه قالیشویی غرب تقریبا تمام مناطق مشهد همچنین منطقه سناباد را پشتیبانی میکند و عزیزانی که در این منطقه زندگی میکنند، میتوانند با خیال راحت سفارش قالیشویی خود را به صورت سفارش آنلاین، تلفنی، پیامکی یا واتس‌اپ ثبت کنند. سرویس حمل و نقل قالیشویی غرب برای دریافت یا تحویل فرش تمام محلات، خیابان های اصلی، فرعی و کوچه های سناباد را تحت پوشش قرار داده است، برای مشاهده جزئیات و ثبت سفارش با یکی از شماره های قالیشویی شماس بگیرید.

قیمت شستشوی فرش در قالیشویی غرب بر چه اساسی تعیین میشود؟

شستشوی فرش در قالیشویی های مشهد یک قیمت پایه  دارد که در نهایت با توجه به نوع شستشو و جنس فرش کمی متفاوت است و این مورد فقط برای قالیشویی غرب نیست و در واقع برای تمام قالیش های مشهد به همین منوال میباشد. البته دیلی این اختلاف قیمت هم به خاطر تنوع در نوع شستشو است و هر قالیشویی از مواد شوینده و روش های متفاوت شستشو و خشکشویی فرش استفاده میکند؛ پیشنهاد ما به شما این است برای اینکه خیالتان از نوع شستشو راحت باشد بهتر است که یک با با ما تماس بگیرید، نوع و جنس فرش تان را به کارشناسان ما توضیح دهید و استعلام قیمت کنید تا خیالتان از قیمت نهایی شستشو راحت باشد.

خدمات قالیشویی مشهد سناباد :

کارخانه قالیشویی غرب در شعبه سناباد هم مانند دیگر شعبات مان تمامی خدمات قالیشویی که شامل: شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف ،شستشوی مبلمان و خوشخواب در منزل، ترمیم انواع قالی (رفوگری فرش)، شستشوی انواع پتو ، روفرشی و موکت را ارائه میدهیم.

تلفن ثبت سفارش قالیشویی در محدوده سناباد

051-37239394

051-37289394

051-38643620

051-35236309

051-32111522

نظرات کاربران

رنجبر
۱۴۰۱/۰۹/۲۸ ۲۲:۴۴:۲۳
همکاراتون امروز فرشای منو آوردن خیلی عالی بود ازتون ممنونم خدا خیر بده بهتون
مسلم سماواتی
۱۴۰۱/۰۹/۱۹ ۱۱:۱۵:۱۰
تمام فرش ها در قالیشویی شما به صورت اتوماتیک شسته میشه؟
پشتیبانی سایت
۱۴۰۱/۰۹/۱۹ ۱۱:۱۸:۲۵
با توجه به جنس و نوع فرش شستشو متفاوت است، در واقع فرش های پوسیده یا پاره را نمیتوان به صورت تمام اتوماتیک شست، این کار را به صورت نیمه اتوماتیک انجام میدهیم. برای فرش های دستباف هم به خاطر اینکه ممکن است رنگ فرش بهم بریزد به صورت کاملا دستی در سالنی مجزا با کادری متخصص این کار انجام میشود.

اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.