05132111522

قالیشویی غرب جهت افزایش طول عمر و سالم ماندن موکت‌های اداری از مدرنترین دستگاه قالیشویی و موکت شویی در محل بهره می‌برد. شستشوی موکت به وسیله دستگاه‌های پیشرفته دریلی و جارو برقی صنعتی وکیوم و مواد ترکیبی تگزاپون، شامپو فرش که بر روی موکت تزریق می‌شوند، انجام میشود. در صورتی که موانعی مانند گرد و خاک یا آشغال روی موکت باشد نخست با جاروبرقی تمیز می‌گردد و از بخارشوی معمولاً جهت ضدعفونی کردن موکت‌ها در محل استفاده می‌شود و اما دستگاه پولیشر که به دستگاه برس مجهز است سطح وحتی لکه‌های بسیار عمیق موکت‌های چسبیده به زمین را به راحتی تمیز می‌کند.

شستشوی موکت اداری در مشهد

شستشوی موکت اداری در محل چگونه انجام میشود؟

ما همیشه به مشتریانمان میگوییم که شستشوی موکت یا فرش در منزل کار درستی نیست که در مقاله شستشوی فرش در منزل هم کامل توضیح دادیم، اما خب در بعضی از موارد مثل موکت های چسبان هم کاری نمی شود انجام داد و مجبور به شستشو در محل هستیم. قالیشویی غرب بزرگترین قالیشویی مشهد است که برای اولین بار در مشهد از دستگاه های وارداتی قالیشویی استفاده میکند. شستشوی موکت‌های اداری طی چند مرحله توسط کادر متخصص قالیشویی غرب و دستگاه‌های حرفه‌ای انجام میشود. در اینجا تمام مراحل از لحظه رسیدن تکنسین تا زمان خشک شدن موکت کاملا توضیح داده شده است که هر مورد را به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد.

مراحل شستشوی موکت در منزل:

 

  • مرحله اول تخلیه دستگاه و تجهیزات:

تکنسین به محض تخلیه دستگاه، آن را به همراه تجهیزات مورد نیاز به مکان مورد نظر حمل می‌کنند در مرحله بعد دستگاه را با آب گرم پر می‌کنند و مواد مخصوصی که برای شستشوی موکت‌های اداری تولید شده اند را به آن اضافه می‌کنند.

 

  • مرحله دوم آماده سازی محیط:

پس از آماده شدن تجهیزات، تمام اثاثیه‌های کوچک را از سر راه خود برمی دارند تا دسترسی کامل به موکت را داشته باشند لطفا توجه کنید که اثاثیه سنگین نیازی به جابه‌جایی ندارند.

 

  • مرحله سوم لکه گیری موکت:

قبل از شروع تکنسین ما به دقت موکت شما را از نظر لکه بررسی می‌کنند تا اگر لکه خاصی وجود داشت آن را با مواد لکه‌بر خیسانده و لکه گیری کنند. لطفا توجه داشته باشید که لکه‌هایی مانند لکه جوهر و یا چربی‌های قدیمی ممکن است که کاملا تمیز نشود البته اگر به موقع اقدام به شستشو کنید این گونه لکه‌ها نیز تمیز خواهند شد.

 

  • مرحله چهارم شستشوی موکت اداری و شرکتی:

سپس برای شستشو دستگاه مخلوطی از آب گرم و مواد شوینده را به الیاف موکت تزریق می‌کند و به طور همزمان پولیشر که دارای فرچه بزرگی می‌باشد بر روی کفپوش می‌چرخد این عمل تا زمان تمیز شدن کامل موکت انجام می‌شود.

  • مرحله پنجم آبگیری و خشک کردن

بعد از انجام کلیه مراحل شستشوی مرحله آبگیری و خشک کردن است، برای جمع کردن کف و مایعات و کثیفی حاصل از عمل شستشو، توسط دستگاه جاروبرقی صنعتی استفاده می‌شود. تمام قسمت‌های موکت توسط دستگاه مکنده، مکش می‌شود تا فقط مقداری نم بر روی موکت باقی بماند.

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که بعد از مرحله آبگیری، حدودا ۵ الی ۷ ساعت زمان نیاز است تا موکت کاملا خشک شود.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.