05132111522

رفع لکه هایی که توسط آب میوه های رنگ دار ایجاد شده خیلی هم کار دشواری نیست، اما اینکه چطور لکه های را پاک کنید یا چقدر لکه ها روی فرش بمانند مسئله اصلی است که با مطالعه ادامه مطلب یاد میگیرید که چطور این کار را انجام دهید. انواع لکه برداری فرش در منزل امکان پذیر است که همه چیز به دانش شما در این زمینه بستگی دارد.

از بین بردن لکه آبمیوه از روی فرش

لکه آبمیوه را چگونه از روی فرش پاک کنیم؟

پاک کردن لکه هایی که قدیمی شده فقط با شستشوی فرش امکان پذیر است ولی لکه های تازه ایجاد شده را میتوانید خودتان پاک کنید. آب میوه با طعم های مختلف یکی از نوشیدنی های محبوب کودکان یا حتی بزرگسال می باشد و این اتفاق ممکن است برای همه ما یک بار افتاده باشد که حین نوشیدن آن بی احتیاطی کرده باشید و ریخته باشد یا اینکه کودکان بازیگوش این کار را انجام داده باشند.

برای از بین بردن لکه نوشیدنی های شیرین و آب میوه می توان از چند روش استفاده کنید :

اولین کاری که برای از بین بردن لکه انجام می دهید این اضافات نوشیدنی را از روی فرش برداریم و تا حدالامکان چیزی باقی نمی گذارید، حتما برای پاک کردن فرش از دستمال یا حوله سفید استفاده کنید چون امکان دارد رنگ پس دهد همچنین می توانید بعد از خشک کردن فرش روی آن را با محلول آب و مایع ظرفشویی اسپری کنید بعد به خوبی روی آن را پاک کنید و روی آن را با اتو بکشید تا خشک شود بعد که فرش خشک شد می توان دوباره تکرار کنید و بعد فرش را جارو کنید تا به حالت لطیفی قبل برگردد.

می توانید از محلول های دیگر هم استفاده کرد مثل آب اکسیژنه +محلول مایع ظرفشویی و سرکه رقیق شده+آب لیمو و سرم موجود در خانه که باعث می شود چسبندگی فرش از بین برود. تمامی مراحل یکسان می باشد فقط محلول ها متفاوت می باشد و اینکه در همه مراحل نیازی نیست از اتو استفاده کنید. روش هایی که گفته شده فقط برای فرش نیست برای مبلمان هم میتوانید استفاده کنید، ما از ترکیباتی که در بالا به آن اشاره کردیم برای مبل شویی در مشهد هم استفاده میکنیم.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.