05132111522

اگر قصد شستشوی فرش را دارید و میخواهید با بهترین قالیشویی مشهد تماس بگیرید، شماره های کارخانه قالیشویی غرب در پایین صفحه موجود است. قالیشویی غرب برای تمام فصل ها و مراسمات مختلف تخفیفاتی را برای مشتریان همیشگی در نظر گرفته است. کارخانه قالیشویی غرب تقریبا تنها قالیشویی است که با توجه به قیمت ارزانی که برای مشتریان در نظر گرفته، برای راحتی خیال مشتریان تضمین کیفیت هم میدهد به صورتی که اگر شما از شستشوی ما راضی نبودید بدون رضایت شما هیچ وجهی دریافت نمی کنیم. بعید می دانیم که هیچ یک از قالیشویی های مشهد چنین آپشنی را برای مشتریانشان فراهم کرده باشند.

قالیشویی غرب همیشه یه تخفیف برای مشتریان اینترنتی و ثابتش داره!

فراموش نکنید که بعضی از دفاتر قالیشویی برای اینکه شما را به خودشان جذب کنند تخفیفات دروغین میگذارند که اکثرا هم در سایت دیوار دیده شده، اگر از قالیشویی های معتبر استفاده کنید با خیالی راحت می توانید فرش خود را به آنها بسپارید.

کارخانه قالیشویی غرب تخفیف هایی را برای شما قرار داده که شما را به یک مشتری دائمی تبدیل کند، هدف ما این نیست که شما فقط یک بار فرش هایتان را به ما بسپارید ما میخواهیم شما یک مشتری دائمی ما باشید به همین خاطر هم است که تضمین کیفیت را به شما میدهیم.

20% تخفیف هشتم هر ماه: این تخفیف فقط مخصوص مشتریانی است که در روز هشتم هر ماه سفارش قالیشویی بدهند.


10% تخفیف سفارش آنلاین یا پیامکی
: برای ثبت سفارش پیامکی میتوانید از طریق صفحه تماس باما شماره همراه قالیشویی را بگیرید و در واتس‌اپ
یا به صورت پیامکی سفارشتان را ثبت کنید. برای ثبت سفارش آنلاین قالیشویی در مشهد هم به صفحه سفارش آنلاین مراجعه کنید، فرم را تکمیل نمایید تا بلافاصله همکاران ما با شما تماس بگیرند.

 

15% تخفیف برای کارکنان ارگان های دولتی: قالیشویی غرب برای برای تمام کارکنان ارگان های دولتی این تخفیف را در نظر گرفته که برای استفاده از این تخفیف کافیست در هنگام ثبت فاکتور کارت شناسایی خودتان را نشان دهید.

10% تخفیف:هدیه روز تولد مشتریان (با ارائه کارت ملی به همکاران در هنگام ثبت فاکتور)

 

تخفیف ویژه برای مساجد، حسینیه ها و هتل ها: مساجد، هتل ها و حسینیه ها که تعدادی زیاد فرش و موکت دارند میتوانند با قالیشویی غرب مشهد تماس بگیرند علاوه بر اینکه خدمات روشویی فرش در محل را برایشان انجام میدهیم و فرش را 48 ساعته یا در صورت نیاز  24 ساعته تحویل میدهیم میتوانند از تخفیفت 20% تا 30% ما هم استفاده کنند.

کارخانه قالیشویی غرب آماده عقد قرارداد با هتل ها، مساجد،ارگان های دولتی، مدارس، نمازخانه ها و مهمانپذیرهای این ارگان ها میباشد برای عقد قرارداد کافیست با یکی از شعب قالیشویی غرب تماس بگیرید و از همکاران ما مشاوره بگیرید.


نکته: لطفا توجه داشته باشید  که هیچ کدام از تخفیف ها تجمیعی نیستند و فقط میتوانید از یک تخفیف در یک سفارش استفاده کنید.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.