05132111522

قطعا تا بحال در حین تماس با قالیشویی یا از یکی از کارشناسان آن قالیشویی اسم اعلاء شویی را شنیده اید، اعلا شویی با شستشو فرش بصورت معمولی فرق می کند یعنی اگر شستشو معمولی 1 بار فرش با مواد معمولی شسته شود اعلا شویی با مواد خاص و در 2 نوبت شستشو انجام می شود ، معمولا وقتی برای شستشوی فرش با ما تماس می گیرند در هنگام تماس به طور کامل برای مشتریان توضیح میدهیم.

اعلا شویی فرش

همه چیز در مورد اعلاشویی در قالیشویی غرب مشهد

مراحل اعلاء شویی فرش:

اعلاشویی فرش در چند مرحله انجام می شود ، مرحله اول شستشو به روش معمولی است که برای همه فرش ها به یک شکل انجام میشود و کثیفی فرش را هم تا حد زیادی از بین میبرد، و مرحله دوم که با موادی گران قیمت تر  و مجدد شسته میشود.ولی موادی که برای شستشو هر مرحله استفاده می شود فرق دارد. معمولا وقتی راننده های فرش های مشتریان را که وارد کارخانه میکنند در هنگام تخلیه فرش هایی که سفارش اعلاشویی دارند را از فرش هایی که شستشوی معمولی دارند جدا می کنند. فردی که کار اعلاشویی یا در واقع شستشوی فرش را انجام میدهد فردی متخصص و با تجربه در تشخیص جنس فرش، شناخت تار پود و رنگ ها است. اولین مرحله لکه برداری با مواد مخصوص لکه بری انجام میشود، باید به این نکته توجه داشت که اگر فرش شما از قبل رنگ پس داده حتما این را با قالیشویی موردنظر مطرح کنید.

البته فردی که این کار را انجام می دهد از تخصص خاصی برخوردار  است ولی بهتر است که  شرایط فرش را توضیح دهید. رنگ دادگی فرش معمولا برای فرش های دستباف و اعلا اتفاق می افتد. بعد از این مرحله  با مواد که باعث براق کردن فرش می شود آن را اسپری می کند.

خلاصه مطلب مراحل به این ترتیب می باشد: شستشو فرش ، لکه برداری ، براق کردن فرش ، خشک کردن فرش

قالیشویی غرب مشهد در اعلا شویی از نرم کننده ها و مواد مخصوص برای شستشو فرش در قالیشویی استفاده می کند. یکی از نکات و مزایای مهم که در اعلا شویی هست این است که طول عمر فرش را بیشتر می کند و تار و پود فرش مقاوم تر میماند، به فرش ها خود بها دهید تا دچار آسیب نشود.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.