05132111522

در این مقاله شما یاد میگیرید چگونه بوی نامطبوع فرش که گاها از ادرار کودکان یا رطوبت به وجود میاید را رفع کنید. در هر خانه ای حالا به هر دلیلی ممکن است بر اثر ریخته شدن غذا روی فرش، حیوانات خانگی، رطوبت، ادرار کودک و غیره فرش بوی بد به خود بگیرد. برای از بین بردن بوی نامطبوع در خانه از روش هایی که در این مقاله ذکر کردیم استفاده کنید. مثل همیشه پیشنهاد اول ما این است که برای راحتی کار خوتان هم شده فرش را به یک قالیشویی معتبر بسپارید اگر در مشهد زندگی میکنید میتوانید با خیال راحت با قالیشویی غرب که قدیمیترین قالیشویی در مشهد است تماس بگیرید.

از بین بردن لکه و بوی بد ادرار از روی فرش

چگونه بوی نامطبوع فرش را از بین ببریم:

 

برای رفع بوی نامطبوع فرش بهترین راهکار در درجه اول اگر فرش تان کثیف است سپردن قالی به قالیشویی است، اگر در مشهد هستید میتوانید با یکی از شعبه های قالیشویی غرب مشهد تماس بگیرید همچنین اگر فرش تان تمیز است یا اصلا میخواهید خودتان این مشکل را رفع کنید، از مواد طبیعی برای رفع این مشکل اقدام کنید. چرا که این روش همیشه بهترین راه و کم هزینه ترین مسیر است. 

مواد و گیاهانی که میتوان با آنها بوی نامطبوع فرش را از بین برد:

 

  • جوش شیرین
  • اسطوخودوس
  • گیاهانی از جمله صندل، رز ، یاسمن و ....
  • روغن ضروری

 

چگونه با استفاده از جوش شیرین و سرکه سفید  بوی بد فرش را از بین ببریم؟

 

استفاده از جوش شیرین ساده ترین روشی است که میتوان برای از بین بردن بوی بد فرش استفاده کرد، برای انجام این کار روی قسمت مورد نظر به مقدار نیاز جوش شیرین میریزید و بعد با جارو یا فرچه تمیز مالش میدهید. با این کار 50 درصد کار را انجام داده اید و بعد از 24 ساعت جوش شیرین باقی مانده را از روی فرش برمیداریم و روی همان قسمت را با دستمال تمیزی کامل میکشیم تا سطح پاکسازی شود. در آخر مقداری سرکه سفید را با مقداری آب مخلوط کرده و داخل اسپری ریخته و روی لکه را اسپری می کنیم و بعد با دستمال همان قسمت را با شامپو بشوییم تا کامل بو از بین برود.

 

چگونه با استفاده از اسطوخودوس بوی نامطبوع را از بین ببریم؟

 

مقداری از گیاه اسطوخودوس را داخل هاون ریخته بعد از له کردن گیاه مقداری جوش شیرین به آن اضافه میکنیم روی محل مورد قرار میدهیم و می گذاریم حداقل 1 ساعت بماند قابل توجه است بهتر است این کار از شب تا صبح انجام شود تا تاثیر بهتری از کار بگیرید و بعد از اتمام کار با جاروبرقی آن قسمت را پاکسازی کنید.

 

راهکار های استفاده از ماده بوراکس برای از بین بردن بوی نامطبوع فرش:

ماده ای غیر سمی است که در دسته نمک های قلیایی قرار دارد و باعث از بین بردن بوی نامطبوع فرش می شود.ماده را روی فرش بپاشید و مدت زمان 30 دقیقه صبر کنید می توان برای عطرآگین کردن این ماده از روغن ضروری یا گل استفاده کنید که این کار باعث می شود رایحه ی خوش روی فرش بماند. همه ماده های مورد نظر باعث از بین رفتن بوی بد که ناشی از رطوبت یا ادرار و ...به وجود آمده است شود. اگر در شهر مشهد زندگی میکنید و نمی توانید خودتان بوی نامطبوع فرش را از بین ببرید با یکی از شماره های قالیشویی غرب مشهد تماس بگیرید تا همکاران ما مشکل شما را رفع کنند.

 

3 روش برای از بین بردن لکه ادرار به روش خانگی

  • روش اول: ابتدا محلولی که شامل یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی، دو فنجان آب سرد و یک قاشق غذاخوری سرکه سفید است را تهیه نمایید. سپس با استفاده از آب‌پاش آن را روی فرش اسپری نموده و در نهایت محل مورد نظر که اسپری روی آن انجام گرفته را با پارچه خشک نمایید. (حتما قبل از انجام این کار محلول را روی گوشه‌ای از فرش تست کنید)
  • روش دوم: دو قاشق غذاخوری آمونیاک و یک لیوان آب را روی محل مورد نظر اسپری کنید و در مرحله بعد با استفاده از فرچه محل را کاملا تمیز نمایید.
  • روش سوم: یک استکان آب اکسیژنه، سه قطره مایع ظرفشویی و 3 قاشق غذاخوری جوش شیرین تهیه نمایید و زمانی که محلول درست شد آن را به محل مورد نظر بمالید و بگذارید در حد 10 الی 20 دقیقه مرطوب بماند سپس با اسفنج محل مورد نظر را پاک کنید.

 

تلفن تماس با یکی از شعبات قالیشویی غرب مشهد

051-37239394

051-37289394

051-38643620

051-35236309

051-32111522

 

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.