05132111522

میوه انار به خاطر رنگدانه های قرمزی که دارد اگر روی فرش های رنگ روشن ریخته شود و روی دانه ها لگد گرفته شود یا به هر دلیلی روی فرش له شود به سرعت رنگدانه های قرمز سطح فرش را فرا میگیرد که فقط با شستشوی فرش میتوان لکه ها را پاک کرد، البته روش های مختلف شستشوی فرش در منزل را هم توضیح دادیم که میتوانید مطالعه کنید ولی اگر همچنان میخواهید با یک قالیشویی عالی در مشهد تماس بگیرید شماره های در صفحه تماس با ما موجود است.

 

بر طرف کردن لکه انار

روش های پاک کردن لکه انار از روی فرش

ابتدا از یک دستمال تمیز نخی استفاده کرده بعد داخل آب سرد مقداری مایع ظرفشویی ریخته برای بهتر شدن کار میتوانید شامپو فرش هم اضافه کنید، سپس دستمال نخی را آغشته به مایع می کنید و روی لکه را به طور مداوم ماساژ دهید چندین بار این کار را انجام دهید تا به نتیجه دلخواه برسید سپس با استفاده از یکپارچه آغشته به سرکه سفید محل لکه را ماساژ دهید این کار را مرتب انجام دهید تا لکه پاک شود بعد از اتمام کار با یک حوله تمیز قسمت لکه را خشک کنید. اگر لکه های دیگه ایی هم روی فرش دارید پست انواع لکه برداری فرش را مطالعه کنید.

با استفاده از آب سرد و سرکه هم میشود لکه انار را پاک کرد؟

بله، ترکیب آب سرد و سرکه سفید و مقداری شامپو فرش هم راهکار مناسبی  برای پاک کردن لکه است.

یکی از پاک کننده های لکه های سخت نمک است روش پاک کردن لکه ها با نمک :

شیوه های بسیار زیادی برای پاک کردن لکه انار از سطح فرش وجود دارد که به صورت خانگی انجام می‌شود مثلا همین شستن فرش با نمک در خانه که باعث براق شدن فرش میشود. به طور خلاصه ابتدا مقداری نمک را روی سطح مورد نظر میریزیم سپس چند دقیقه روی ان را ماساژ میدهیم و بعد با آب ولرم آن قسمت را شستشو می دهید.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.