05132111522

لاک ناخن یکی از محبوب ترین انواع وسیله آرایشی خانم ها است و طرفداران آن از تمام سنین مختلف است.این لاک دوست داشتنی و پر طرفدار می تواند لکه هایی پر رنگ سر سختی رو بر روی وسایل مختلف مانند فرش، لباس، مبل، کاغذ دیواری، تشک، خوشخواب یا هرچیز دیگر بر جای بگذارد.

برای پاک کردن لکه لاک ناخن ابتدا مطمئن شوید جنس رنگ فرش شما با مرطوب شدن ثابت می ماند و تغییر نمیکند. لاک ناخن را به روش های مختلفی میتوان از روی فرش پاک کرد که به طور مفصل شرح دادیم، این مطلب توسط پرسنل قالیشویی غرب مشهد جمع آوری شده تا بتوانید انواع لکه برداری فرش را در منزل انجام دهید.

پاک کردن لاک از روی فرش

چگونه قبل از خشک شدن لاک ناخن آن را از بین ببریم؟

اول ازهمه باید لاک ریخته شده را توسط چاقو یا کاردک بردارید تا بیشتر از وضع موجود پخش نشود، ترکیب سرکه و مرکبات برای از بین بردن و پاک کردن لکه لاک ناخن از روی مبل و فرش بسیار کار ساز است.

آب اکسیژنه که با نام هیدروژن پر اکسید نیز در بازار معرفی شده است یک لکه بر عالی برای از بین بردن لاک ناخن از روی فرش یا مبل می باشد، فقط دقت کنید که فرش شما از نوعی نباشد که رنگ عوض کند. اگر روی فرش لاک ریخته باشد ابتدا جای لکه را به خوبی تمیز کنید و بعد روی دستمال یا حوله تمیز آب اکسیژنه بریزید و روی یک قسمتی که دیده نمیشود یکبار این کار را تست کنید و ببینید شاهد تغییر رنگ نمی شود اگر این اتفاق رخ نداد می توانید حوله یا دستمال را به صورت ضربه ای به قسمتی که لاک ریخته بزنید تا لکه از بین برود.

پدهای آماده لاک پاک کن یا استون

مطمئنا شما هم میدانید که پدهای آماده از راحت ترین و سریعترین شیوه های پاک کردن لاک ناخن است، ما می توانیم از پدهای لاک پاک کن استفاده کنیم و روی قسمت لاک بکشید تا کامل تمیز شود سعی کنید این کارو به صورت افقی انجام دهید چون ممکن است باعث پخش شدن لکه روی مبل یا فرش شود.

راهکاری دیگر برای پاک کردن لاک ناخن

برای پاک کردن لکه لاک از روی فرش باید ابتدا با آب سرد قسمت مورد نظر را مرطوب کنید و مقداری الکل را داخل اسپری بریزید و روی لکه را اسپری کنید و یک فرچه روی آن بکشید همزمان آب سرد هم روی لکه بپاشید این کار را تا زمانی انجام دهید که به طور کامل از بین برود و ناپدید شود، یا اینکه مقداری شیشه شوی روی لکه بریزید و به کمک یک مسواک روی آن به صورت دورانی بکشید تا لکه از بین برود.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.