05132111522

قالیشویی غرب با افتخار به عنوان بهترین قالیشویی در امام رضا مشهد شناخته می‌شود. با سابقه بیش از سه دهه در این صنعت، همواره تلاش کرده‌ایم تا با ارائه خدمات باکیفیت و جلب رضایت مشتریان، اعتماد آن‌ها را به دست آوریم. از شستشوی حرفه‌ای فرش‌ها تا تعمیر و بازسازی، تمامی خدمات ما با دقت و مهارت انجام می‌شود. رضایت مشتریان اولویت ماست و به همین دلیل، همواره سعی داریم تا بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه دهیم.

شعبه قالیشویی غرب در امام رضا مشهد

ما در قالیشویی امام رضا مشهد با استفاده از بهترین مواد شوینده و تجهیزات مدرن، فرش‌های شما را به بهترین نحو شستشو می‌دهیم و آنها را مانند روز اول نو و تمیز به شما تحویل می‌دهیم.

خدمات ما:

  • شستشوی انواع فرش‌های ماشینی و دستباف، حتی فرش‌های نفیس و عتیقه
  • رفوگری و ترمیم فرش‌های آسیب‌دیده
  • لکه‌بری و ضدعفونی کردن فرش‌ها با استفاده از جدیدترین روش‌ها
  • اتو کشی فرش برای براق شدن و زیبایی بیشتر
  • کاور و موکت‌شویی
  • خدمات VIP شستشوی فرش با مواد نانو

مزایای رقابتی قالیشویی غرب در خیابان امام رضا:

مزایای رقابتی ما گواهی بر تلاش مداوم ما برای ارائه خدمات برتر و جلب رضایت مشتریان است. با بیش از 20 سال تجربه در صنعت قالیشویی، ما افتخار داریم که به عنوان یکی از پیشگامان این حوزه شناخته می‌شویم. استفاده از بهترین مواد شوینده و تجهیزات مدرن برای شستشوی فرش‌ها، به ما این امکان را می‌دهد که کیفیت بالایی را به مشتریان ارائه کنیم و آنان را از ما راضی نگه داریم. همچنین، ارائه ضمانت کتبی برای کلیه خدمات ارائه شده توسط ما، نشان از اعتماد ما به کیفیت خدماتمان است و به مشتریان اطمینان می‌دهد که در مقابل هر گونه مشکلی محافظت می‌شوند. شعبات متعددی در مشهد ایجاد کردیم که اگر در منطقه رسالت زندگی میکنید میتوانید به یکی از شعبات ما یعنی قالیشویی رسالت مشهد مراجعه کنید.

قیمت‌های مناسب و رقابتی، همچنین تحویل سریع و به موقع فرش‌ها، دیگر مزیت‌هایی هستند که ما را از رقبا متمایز می‌کنند. این اقدامات، به مشتریان انتخاب آسان و جلب رضایت آن‌ها را فراهم می‌کنند. در نهایت، مشتری‌مداری ما به معنای ارائه خدمات باکیفیت و جلب رضایت کامل مشتریان است. ما همواره به نیازهای مشتریان احترام می‌گذاریم و با ارتقاء کیفیت خدمات، رابطه مثبت و بلندمدت با آن‌ها را برقرار می‌کنیم.

 

 

تلفن ثبت سفارش قالیشویی در محدوده امام رضا مشهد

051-37239394

051-37289394

051-38643620

051-35236309

051-32111522

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.