05132111522

قالیشویی عدالتیان مشهد و قالیشویی غرب یکی از بزرگترین، قدیمی ترین و معتبر ترین قالیشویی های شهر مشهد هستند، انتخاب یک قالیشویی خوب، باکیفیت و معتبر کار نسبتا دشواری است مخصوصا زمانی که هیچ شناختی به قالیشویی نداشته باشید یا فقط از طریق تبلیغات با آنها تماس گرفته باشید. ما اینجا هستیم تا به شما نشان دهیم قالیشویی های خوب مشهد مثل عدالتیان یا قالیشویی غرب بر چه اساسی مردم آنها را بهترین قالیشویی مشهد میشناسند، این نکات به شما برای انتخاب یکی قالیشویی هم کمک میکند.

قالیشویی عدالتیان مشهد یا قالیشویی غرب کدام را انتخاب کنیم؟

یکی از مهمترین مواردی که این دو قالیشویی را متمایز می کند نوع سرویس دهی آنهاست در واقع مشتریان در هر نقطه از شهر مشهد که باشند انتظار دارند با اولین تماس در کوتاه ترین زمان ممکن کارکنان قالیشویی جلوی درب خانه حاضر شوند و فرش ها را با خود ببرند. قالیشویی مشهد عدالتیان با توجه به سابقه و قدمتی که دارد تقریبا با بیش از 25 خودروی حمل و نقل در سراسر مشهد در حال سرویس دهی است همچنین قالیشویی غرب برای بالا بردن سرعت سرویس دهی علاوه بر اینکه بیش از 25 خودروی حمل و نقل دارد برای هر منطقه از مشهد هم یک شعبه راه اندازی کرده تا مشتریان بتوانند بدون دردسر، با اعتماد بیشتر و سرعت بالاتری سفارش خود را در قالیشویی غرب ثبت کنند.

ناگفته نماند اگر قصد ثبت سفارش دارید و به دنبال شماره تلفن قالیشویی عدالتیان مشهد یا شماره قالیشویی غرب هستید با سامانه 118 تماس بگیرید، از آنجایی که قالیشویی غرب یکی از بزرگترین قالیشویی های مشهد است مدتی است برای رفاه حال مشتریان با توجه به وضعیت اقتصادی سرویس حمل و نقل فرش را رایگان انجام میدهد.

کدام قالیشویی ها از جدیدترین و بروزترین تجهیزات استفاده میکنند؟

قالیشویی عدالتیان همانند قالیشویی غرب در بین مشتریان و قالیشویی داران مشهد به نام قالیشویی مدرن عدالتیان معروف است. چرا که هر دو قالیشویی هر ساله تجهیزات شستشو خود را بروز میکنند و با توجه به وسعت کاری که دارند برای کسب رضایت و کیفیت مشتری از جدیدترین تجهیزات استفاده میکنند. قالیشویی عدالتیان همانند قالیشویی غرب از چند دستگاه تمام اتومات قالیشویی برای شستشوی فرش در مشهد استفاده میکند.

ما در قالیشویی غرب تجربه تمام این 50 سالی که در حوزه قالیشویی به دست آورده ایم را جمع کردیم، چه از همان ابتدا که به روش کاملا سنتی فرش ها را میشستیم چه به امروز که از جدیدترین تجهیزات قالیشویی استفاده میکنیم، کارکنانی را آموزش داده ایم که در صورت امکان قبل از ثبت سفارش به شما مشاوره رایگان بدهند تا اگر فرش تان نیاز به شستشو نداشته بتوانید خودتان در منزل مشکلتان را رفع کنید. هرگاه در زمینه قالیشویی هر گونه سوالی داشتید میتوانید با کارشناسان قالیشویی عدالتیان مشهد و قالیشویی غرب در میان بگذارید.

برای ثبت سفارش در قالیشویی عدالتیان با شماره های تلفن قالیشویی عدالتیان مشهد که در 118 موجود است تماس بگیرید و برای تماس با قالیشویی غرب از طریق پر کردن فرم ثبت سفارش آنلاین یا یکی از شماره های زیر سفارش خود را ثبت کنید. 

 

تلفن ثبت سفارش در قالیشویی غرب مشهد

051-37239394

051-37289394

051-38643620

051-35236309

051-32111522

نظرات کاربران

Rezvani
۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ۱۹:۱۷:۲۱
اگه میخاین فرشاتون فقط تف مالی بشه به قالیشویی عدالتیان بسپارید بسیار بسیار حرفه ای هستند تو این کار
اکبرپور
۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ۱۰:۵۸:۰۵
من هم به قالیشویی عدالتیان فرش دادم هم به قالیشویی غرب ولی از قالیشویی غرب بیشتر راضی بودم و اینکه قیمتاشونم خیلی مناسب بود
مهنا قدیری
۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ۱۱:۵۷:۰۴
چندبار فرشامو به قالیشویی عدالتیان دادم چندبارم که دستباف داشتم خیلی حساس بودن به قالیشویی غرب دادم که بشورن هر دو قالیشویی عالی بودن خیلی هم اسمشون رو تو مشهد میشنوم.

اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.