05132111522

دفتر قالیشویی غرب در شعبه قاسم آباد آماده ثبت سفارش به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین است، مشتریان عزیزی که در محدوده قاسم آباد یا الهیه زندگی میکنند میتوانند به راحتی سفارش خود را در کارخانه قالیشویی مشهد ثبت کنند. همکاران بعد از ثبت سفارش شما در کوتاه ترین زمان ممکن برای دریافت فرش به حضورتون میرسند.

شعبه قالیشویی غرب در قاسم آباد مشهد (الهیه)

محدوده سرویس دهی در قاسم آباد

قاسم آباد یا همون شهرک غرب و الهیه یکی از مناطق تحت پوشش قالیشویی غرب مشهد است که از  سمت شرق به بزرگراه آزادی (جادهٔ سنتو)، از سمت شمال‌غرب به بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (میثاق) و از سمت جنوب به بزرگراه امام‌ علی محدود می‌شود که شما مشتریان عزیز میتوانید با دفتر ما در این محدوده در کمترین زمان از سرویس دهی بهره مند شوید

ابتدای قاسم آباد بلوار اندیشه تا ایت الله رفسنجانی و شریعتی که یکی از بلوارهای این منطقه می باشد همچنین بزرگراه امام علی از ابتدا تا انتهای بلوار و تمام خیابان های این منطقه که شامل: ادیب، یوسفیه، اندیشه، استاد یوسفی، هاشمی مهنه، فلاحی، حجاب، امامیه، شاهد، حسابی، رفیعی و غیره میشود.

همچنین منطقه جدید قاسم آباد مشهد که از بلوار هاشمی رفسنجانی به بعد هم جزو محدوده قاسم آباد  محسوب میشود مثل: الهیه، امیریه، اقدسیه، نقویه، مجیدیه و محمدیه که جزو بافت جدید این منطقه هستند.

تمامی خدماتی که در دیگر شعبات ما ارائه میشود در این شعبه هم به شما ارائه میدهیم، خدماتی مثل شستشوی فرش دستباف، ماشینی، ابریشم و عتیقه، شستشوی خوشخواب، شستشوی مبل و رفوگری انواع قالی در این شعبه هم انجام میشود.

تلفن ثبت سفارش قالیشویی در محدوده قاسم آباد

051-37239394

051-37289394

051-38643620

051-35236309

051-32111522

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.