05132111522

آموزش شستن فرش با نمک را توسط کارخانه قالیشویی مشهد یاد بگیرید، این کار در لغت شاید ساده به نظر برسد اما شما با یک بار انجام دادن این کار مطمئنا مشتاق می شوید حداقل سالی 1 بار این کار را انجام دهید، قالی شویی ها برای براق کردن فرش ها از ماده های شوینده به خصوصی استفاده میکنند که تقریبا همه آنها کاری که نمک با فرش میکند را انجام میدهند. این آموزش ساده را در 3 دقیقه میتوانید انجام دهید. اگر جهت در هنگام شستشوی فرش در منزل میخواهید فرش تان براق شود میتوانید مطلب شستشو فرش با پودر صابون را مطالعه کنید.

تاثیر نمک بر روی فرش

تاثیر نمک بر روی فرش؟

یکی از موثرترین و بهترین مواد مصرفی که می توان با آن فرش را به نوعی شست و برق انداخت محلول نمک است استفاده از نمک باعث براق کردن فرش می شود همچنین از مزایای نمک میتوان به ضد عفونی کردن هم اشاره کرد، قالی که روی آن پا می گذاریم مرکز میکروب و بیماری است که با این کار شما به نوعی فرش را ضد عفونی هم میکنید. برای برق انداختن یا شفاف سازی فرش می توان از (محلول آب + نمک +سرکه)  استفاده کنید.که روش استفاده را توضیح میدهیم:

اولین اقدامی که انجام می دهید این است که با جارو برقی با مکش بالا فرش را جارو کرده تا تمام گرد و غبار فرش از بین برود که وقتی کمی مرطوب شد کدر نشود سپس نمک را روی فرش می ریزید و می گذارید چندین ساعت روی فرش باشد بعد نمک ها را جارو میکنید که با توجه به تجربه ایی که داشتیم محلول آب + نمک + سرکه محلول موفق تری خواهد بود، برای ساخت این محلول هم میتوانید یک دوم فنجان نمک ، سه فنجان آب و یک فنجان سرکه را در اسپری ریخته و روی فرش اسپری کنید سپس با اسفنج یا دستمال تمیز روی آن را بکشید. امیدوارم به نتیجه دلخواه خود برسید.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.