05132111522

شستن فرش با پودر صابون قالی را تمیز و براق میکند اما مطلع باشید که پودر صابون علاوه بر این مزایا معایبی را هم به همراه دارد که در این مطلب به آن اشاره کردیم. اگر فقط جهت براق شدن فرش می خواهید فرش را بشویید پیشنهاد میکنیم مطلب شستن فرش با نمک را هم بخوانید.

شستشو فرش با پودر صابون

شستشوی فرش با پودر صابون

اگر نتوانستید پودر صابون آمده را از بازار پیدا کنید، یک صابون مخصوص فرش یا صابون گلنار را رنده کنید و با کمی آب مخلوط کنید. البته امروزه اکثر فروشگاها پودر صابون برای فروش دارند. درسته که شستشوی فرش با پودر صابون فرش را بسیار تمیز و براق میکند، اما مراقب باشید که فرش شما نسبت به این مواد شوینده حساس نباشد. برای اطلاع از مواد شوینده مجاز میتوانید برگه راهنمایی که پشت فرش چسبانده شده را مطالعه کنید.

نکته: دقت داشته باشید که فرش شما بصورت کامل آبکشی شود زیرا اگر مواد صابون بر روی فرش باقی بماند باعث کدری و پوسیدگی فرش میشود.

ویژگی های پودر صابون

پودر صابون با قدرت پاک کنندگی بالا در زدودن لک های چربی و دود بسیار قوی عمل می کنند. صابون ها معمولا از روغن های گیاهی تهیه می گردد. که در شستشوی لباس در ماشین لباسشویی همچنین با دست استفاده می شود. قدرت حل شدگی سریع در آب و قدرت پاک کنندگی صابون از گذشته به گوش رسیده است.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.