05132111522

برای رفع نجاست فرش باید شستشوی فرش به روش اسلامی و شرعی انجام شود، این مشکل در قالیشویی غرب که پیشرفته ترین قالیشویی مشهد است به درستی انجام میشود برای دیگر قالیشویی ها را باید از خودشان استعلام بگیرید. از دید پزشکی هم مدفوع یا ادرار موجب انتقال بیماری می شود که شستشو باید به روش صحیحی که در زیر شرح داده ایم انجام شود.

آیا نجاست فرش در قالیشویی پاک میشود؟

قالیشویی فرش نجس را پاک میکند؟

برای شستشوی فرش از نجاست حتما باید طبق دستورات اسلامی برخورد کرد که این مورد در قالیشویی غرب زیر نظر کارشناسان انجام میشود.

در احکام تطهیر آمده است:

 قالی، موکت، پتو ، روفرشی و امثال آنها را اگر با نجاست جرم دار آلوده نشده و اثر عینی، روی آنها نباشد می توان با ریختن یک بار آب بر روی فرش و یا موکت، تطهیر کرد. به این ترتیب با ریختن آب روی قسمت متنجس پاک نماییم. به طوری که همه آن قسمت را فرا گیرد آنگاه با خارج کرن آب و خشک کردن آن، آب اضافی را جدا می کنیم. و این حکم در مورد همه جامه هایی که جز به بول آلوده شده اند صادق است. اما جهت شستشوی فرش از بول ابتدا باید عین نجاسات را پاک کرد سپس نسبت به تطهیر آن اقدام نمود.

مراحل تطهیر فرش از نجاست در قالیشویی غرب:

  1. برطرف کردن عین نجاست
  2. ریختن آب قلیل بر محل نجاست
  3. بنا به احتیاط لازم است به وسیله مواد شوینده و برس محل نجس شده پاک شود

در قالیشویی غرب مشهد روش شستشو فرش های غیر نجس هم تقریبا به همین شکل انجام میشود، تمامی فرش ها بصورت کامل آبکشی شده و این کار با تمام اصول مذهبی و بهداشتی انجام میشود و سپس وارد مراحل شستشو با دستگاه میشود.

با بهترین قالیشویی در مشهد در تماس باشید

051-37239394

051-37289394

051-38643620

051-35236309

051-32111522

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.