05132111522

برای پاک کردن لکه چسب راه های زیادی وجود دارد که ما در این مطلب به شما آموزش میدم تا بتوانید لکه های چسب رازی، چسب 123، چسب ناخن مصنوعی و یا حتی چسب آهن را هم از روی فرش دستباف یا ماشینی پاک کنید، اگر فرش ما لکه های دیگری غیر از چسب دارد می توانید آموزش لکه برداری فرش در منزل را مطالعه کنید.

از بین بردن لکه چسب از روی فرش

هر چه از زمان ایجاد لکه بگذرد پاک کردن لکه سختر میشود ولی غیر ممکن نیست. برای لکه های قدیمی یا لکه هایی که با چسب رازی معمولی ایجاد شده مقداری آب گرم را روی قسمت لک شده ریخته وبگذارید تا چسپ را نرم کند تا برای پاک کردنش راحت تر باشید بعد با چاقویی که تیز نباشد یا فرچه خشک که به فرش آسیب نزند چسپ ها را برداشته بعد با سرکه سفید را روی لکه ریخته و چند دقیقه صبر کنید و اجازه دهید تا با چسپ واکنش نشان دهد. بعد از ریختن حلال به روی فرش و پاک کردن آن می توانید با کمک آب و یک ماده شوینده روی لکه را بکشیدتا کامل لکه رفع شود.

رفع لکه چسب از روی فرش

برای چسب هایی که قدرت  چسبندگی بیشتری دارند و به راحتی با آب گرم پاک نمیشود پیشنهاد میکنیم در درجه اول فرش خود را به قالیشویی بسپارید، عزیزانی که در مشهد به دنبال قالیشویی مشهد هستند پیشنهاد میکنیم با قالیشویی غرب مشهد تماس بگیرید. اگر میخواهید خودتان در منزل لکه را پاک کنید، ادامه  مطلب را مطالعه کنید.

برای لکه هایی با چسبندگی قوی تر پیشنهاد میکنیم از تینر درجه پایین یا بنزین استفاده کنید، البته استفاده از تینر برای لکه چسب نیاز به مهارت و تجربه دارد که پیشنهاد میکنیم ابتدا تینر یا بنزین را روی گوشه ایی از فرش تست کنید اگر فرش شما به این مایع حساس نبود میتوانید قطره قطره روی محلی که چسب ریخته بریزید و با چاقو یا پنس لکه چسب را پاک کنید. بعد از اینکه لکه شما پاک شود مطمئننا فرش بوی خوبی نداره که برای رفع بوی بد چند راهکار در مطلب رفع بوی بد فرش آموزش دادیم که میتوانید بخوانید و استفاده کنید.

شماره قالیشویی مشهد را در صفحه تماس با ما قرار دادیم تا اگر نیاز به مشاوره درباره قالیشویی داشتید از همکاران ما در قالیشویی غرب مشهد بپرسید.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.