05132111522

بلوار طبرسی یکی از خیابان های پر ازدحام و پر رفت آمد در مشهد است. تیم حمل و نقل قالیشویی غرب در تمام ساعات شبانه روز جهت آسایش حال شما مشتریان در این محدوده فعالیت دارند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن به شما خدمت رسانی کنند. علاوه بر این سرویس رایگان قالیشویی را در این منطقه برای مشتریانی که با ما تماس میگیرند یا به صورت آنلاین سفارش را ثبت میکنند قرار داده ایم. اگر به دنبال شماره قالیشویی مشهد هستید میتوانید از طریق صفحه تماس با ما یا از طریق یکی از شماره های زیر با ما تماس بگیرید.

شعبه قالیشویی غرب در طبرسی مشهد (طلاب)

محدوده سرویس دهی در طبرسی مشهد (طلاب):

یکی دیگر از محدوده های تحت پوشش سرویس دهی قالیشویی غرب مشهد بلوار طبرسی است که قالیشویی غرب در این منطقه هم شعبه دارد. هدف از ایجاد شعبات در مناطق مختلف مشهد این است تا بتوانیم سرعت سرویس دهی خودمان را بالاتر ببریم و کیفیت بهتری را به شما ارائه دهیم. از آنجایی که این منطقه جزو یکی از مناطق پر رفت و آمد مشهد به دلیل نزدیکی به حرم میباشد، کارکنان ما برای آسودگی شما به صورت 24 ساعت شبانه روز سرویس دهی میکنند.

خیابان منتهی به بلوار طبرسی میدان شهید گمنام (مقدم) میدان طبرسی، بعد از پل فجر طبرسی دوم آغاز می شود که یکی از شلوغ ترین مناطق شهر مشهد است. محله طلاب هم یکی دیگر از مناطق این محدوده است که شامل: خیابان مفتح، علیمردانی، بلوار طبرسی، خیابان وحید، میثم، سیلو ابوذر، شیخ صدوق، رسالت و دیگر کوچه ها و خیابان است، تمام این مناطق تحت سرویس دهی قالیشویی غرب است و در کمترین زمان به شما سرویس دهی می کنیم.

خدمات قالیشویی غرب محدوده طبرسی

  • شستشوی فرش های دستباف با دستگاه های تمام اتوماتیک
  • شستشوی فرشهای گل برجسته و گل ابریشم و کرم رنگ
  • شستشوی فرش های ماشینی تراکم بالا دستگاه های تمام اتوماتیک
  • کلیه خدمات ترمیم و بازسازی انواع فرش های ماشینی و دستبافت
  • شستشوی مبلمان در محل
  • شستشوی خوشخواب و موکت در محل

تلفن ثبت سفارش قالیشویی در محدوده طبرسی

051-37239394

051-37289394

051-38643620

051-35236309

051-32111522

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.