05132111522

سئوال بعضی از شما عزیزان این است که چگونه لکه سبزیجات را از روی فرش یا موکت پاک کنیم قالیشویی غرب مشهد در نظر دارد که ترفند های خانگی را به شما آموزش دهد تا در منزل این لکه را از بین ببرید، همچنین اگر لکه های دیگه ایی روی فرش شما وجود دارد میتوانید پست انواع لکه برداری فرش را مطالعه کنید.

از بین بردن لکه سبزیجات

نکاتی در مورد از بین بردن لکه سبزیجات:

یکی از نکاتی که باید توجه کرد شستشوی فرش با آب سرد است سعی کنید لکه سبزیجات را با آب سرد شستشو دهید و با حوله تمیزی آن را خشک کنید، بعد از اتمام کار شستشو ،محل لکه را با پارچه آغشته به الکل سفید خیس کنید و محلولی از شامپوی فرش و آب ولرم تهیه نمایید، پارچه سفید و تمیزی که آغشته به محلول شامپوی فرش و آب ولرم می باشد را روی محل لکه قرار داده و مالش دهید سعی کنید چندین بار این کار را انجام دهید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. محل لکه را طوری مالش دهید که مواد لکه زا به طور کامل در محلول حل شود با یک پارچه سفید و خشک و محل لکه را بطور کامل مالش دهید تا اثرات لکه و آب حاوی آن به خوبی پاک شده و جمع شود.

نکته:خشک نمودن پشت و روی فرش در محل شستشو شده با استفاده از جریان هوای پنکه ،نور خورشید را انجام دهید تا از پوسیده شدن فرش جلوگیری شود. همچنین می توانید مقاله مربوط به خشک کردن فرش در منزل را برای راحتی کار خود مطالعه کنید.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.