05132111522

سابقه کارخانه ما در حوزه قالیشویی تقریبا به 50 سال در شهر مشهد میرسد، در ابتدا وقتی شروع به راه اندازی قالیشویی کرده بودیم، مثل امروز تجهیزات صنعتی استاندارد وجود نداشت، در آن زمان تمام تجهیزات شستشو را خودمان می ساختیم تا رفته رفته تجهیزات پیشرفته و استاندارد قالیشویی وارد بازار شدند که امروزه از پیشرفته ترین تجهیزات به روز دنیا که بعضی از دستگاه های ما حتی در ایران هم وجود ندارد استفاده کنیم.

خوشبختانه این تجربه 50 ساله قالیشویی در مشهد به ما کمک کرد تا 50 سال مشتریان قالیشویی غرب را راضی نگه داریم، البته ناگفته نماند که در این بین گاها پیش آمده که مشتری ناراضی هم داشته باشیم اما در نهایت سعی کردیم به هر طریقی شده رضایت مشتری را جلب کنیم. شهروندان شهر مشهد مقدس نام قالیشویی غرب را با نام بهترین قالیشویی مشهد یا معتبر ترین قالیشویی مشهد میشناسند. در تمام این سال ها سعی کردیم با فعالیت مدون و انتخاب بهترین متخصصین مجرب نام نیکی را از خود بجای بگذاریم. قالیشویی غرب توانسته است خدمات متمایزی را در زمینه شستشوی فرش ماشینی، شستشوی فرش دستباف، شستشوی مبلمان، شستشوی خوشخواب، موکت و همچنین زمینه های دیگری مانند رفوگری فرش ارائه دهد.

قالیشویی غرب تقریبا اولین قالیشویی مشهد است که به تمام مشتریان تضمین کیفیت میدهد، اگر شما به هر دلیلی از شستشو راضی نباشید هیچ وجهی از شما دریافت نمی کنیم.  از جمله مواردی که ما سعی کردیم به غیر از رضایت مشتریان به آن توجه کنیم پرورش نیروی انسانی متخصص است.

ما برای نیروهای انسانی خود مدرن ترین روش های آموزشی شستشو، لک بری و رفوگری را ایجاد کردیم. تا هرگاه در بین مشتریان صحبت از بهترین قالیشویی نام قالیشویی غرب را به یاد بیاورند. ما به کارکنانمان آموختیم که همیشه حق با مشتری است و احترام به مشتری را سرلوحه کار خود قرار دهند. و این امر یکی از مهم ترین اصول اساسی کارخانه قالیشویی ما میباشد.

با توجه به موقعیت مکانی قالیشویی غرب مشهد دسترسی به آن به راحتی انجام می گیرد چرا که ما تقریبا در تمام مناطق شهر مشهد را پوشش می دهیم و در هر منطقه یک شعبه داریم، فقط کافیست نام منطقه خود را در کنار نام قالیشویی غرب در گوگل جستجو کنید و با یکی از شعبات ما تماس بگیرید. می توانید با خیالی آسوده نسبت به کیفیت شست و شو، تجهیزات و مواد مصرفی، فرشهای ماشینی تان را در کمترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت بدون کوچکترین نقص و مشکل در اجزای ساختاری فرش، تحویل بگیرد. شستشو به صورت ۱۰۰% اسلامی و با رعایت کامل اصول بهداشتی با استفاده از دستگاههای تمام اتوماتیک شستشوی فرش انجام می گیرد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.