05132111522

دارکشی فرش برای از بین بردن کجی و راستی فرش است که در واقع برای فرش دستباف انجام میشود. کج یا موج دار شدن فرش دلایل متعددی دارد که یکی از این دلایل شستشوی فرش با تجهیزات نامناسب در قالی شویی است. مراحل اصولی رفع این مشکل که توسط پرسنل با تجربه قالی شویی غرب مشهد تهیه شده را مطالعه کنید.

دارکشی فرش یا چله کشی فرش در مشهد

در گذشته که تجهیزات قالیشویی مثل امروز پیشرفته نبود علاوه بر مشکلاتی مثل زردی فرش یا پارگی فرش مشکلاتی مثل کجی فرش یا موج دار بودن فرش هم وجود داشت که خوشبختانه این مشکل برای مشتریان قالیشویی غرب وجود ندارد، چون ما قالی شویی تمام اتوماتیک مشهد هستیم.

میدانستید که فرش دستباف پس از چند مرتبه شستشو به چله کشی نیاز دارد؟

البته این نکته را هم به یاد داشته باشید که شستشوی نامناسب یکی از دلایل ایجاد کجی فرش است و گاها مشاهده شده که این مشکلات در هنگام بافت فرش هم وجود دارد مثلا اگر دستگاه قالی بافی مشکل داشته باشد یا هنگام بافت فرش به درستی شانه زده نشود این مشکل به وجود می آید. که برای رفع آن باید فرش را دارکشی کرد. معمولا کناره یا لبه های فرش کج و مج دار میشوند.

قالیشویی غرب در کنار تمامی خدمات قالیشویی اعم از رفوگری فرش، لکه برداری فرش، چرم دوزی فرش و دیگر خدمات، دارکشی یا چله کشی فرش در مشهد برای همشهریان عزیز را انجام میدهد.

چله کشی یک فرش دستباف 12 متری چقدر زمان میبرد؟

دارکشی  کاری کاملا تخصصی که به تجهیزات مخصوص نیاز دارد، از همین رو  نسبت به کجی و جنس فرش  کمی زمان بر است. اما نگران نباشید شما قال تان را به بهترین قالیشویی مشهد سپرده اید و با خیال راحت منتظر بمانید تا مراحل حل این مشکل به درستی رفع گردد.

انواع روش های دارکشی:

  • دارکشی لولایی
  • دارکشی پرسی
  • دارکشی قلاب کشی

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.