05132111522

ریشه هایی که دچار پوسیدگی می شوند باید توسط یک ریشه دوز مجرب ترمیم شوند. ریشه ها اغلب در اثر رطوبت یا شستشوی غیر استاندارد در قالیشویی دچار آسیب دیدگی میشوند. به همین دلیل ما از تجهیزات استاندارد شستشو استفاده میکنیم تا فرش مشتریانمان آسیب نبیند. در کنار شستشوی استاندارد یک تیم حرفه ایی ترمیم قالی داریم که در واقع تمام خدمات قالیشویی مثل رفوگری فرش، شیرازه دوزی و ریشه دوزی را انجام میدهند. ناگفته نماند که قالیشویی غرب جزو بزرگترین کارخانه های قالیشویی مشهد میباشد که از بروزترین تجهیزات شستشو استفاده میکند.

ریشه دوزی فرش در قالیشویی غرب مشهد

ریشه دوزی یا ریشه زنی چگونه انجام می‌شود؟

ریشه دوز با توجه به نوع فرش ماشینی یا دستباف و نوع الیاف فرش از نخ مناسب برای اینکار استفاده می کند، البته برای قالی هایی که بخشی از ریشه های آن از بین رفته باشد دقت بیشتری به خرج می دهیم تا یک ریشه یک دست و زیبا برای فرش ایجاد کنیم. ریشه زنی به دو روش دوخت ریشه آماده روی فرش و دوخت ریشه به صورت دستی تقسیم کرد.

 چگونه سفارش ریشه دوزی در قالیشویی غرب ثبت کنیم؟

برای ثبت سفارش کافی است از طریق یکی از شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرید یا در صفحه سفارش آنلاین قالیشویی فرم را تکمیل نمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و سفارشتان شامل 10 % تخفیف شود.

تلفن ثبت سفارش قالیشویی در محدوده سناباد

051-37239394

051-37289394

051-38643620

051-35236309

051-32111522

فرش معمولا به دلیل استفاده طولانی مدت و زیاد یا رطوبت، دچار پوسیدگی میشوند که اکثرا  در ریشه‌های فرش نمایان می‌شوند. مخصوصا فرش هایی که چله پنبه‌ای دارند؛ ممکن است دچار پوسیدگی چله نیز شوند. کار ریشه دوزی حذف ریشه‌های خراب شده و از بین رفته، و اضافه کردن ریشه‌های جدید به فرش است. این کار علاوه بر ترمیم فرش، فرش را از آسیب‌های بعدی در امان نگه میدارد.

ریشه دوزی فرش

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قالیشویی غرب مشهد می باشد.